Cabinet Individual de Insolventa Suceava - Serban Mihaiela Gabriela

Şcheia, Str. Teilor nr. 2 (lângă Piscina Titanic)
Telefon: +4 0230 22 11 77
insolventasuceava@gmail.com
servicii de prevenire a starii de insolventa

Prevenirea stării de insolvenţă

În cazul în care un operator economic se găsește în dificultate, fără a se afla însă în stare de insolvență, este indicat ca acesta să solicite serviciile de prevenire a stării de insolvență...

detalii
procedura insolventei

Procedura Insolvenței

Insolvența este acea stare a patrimoniului debitorului care se caracterizează prin insuficiența fondurilor bănești disponibile pentru plata datoriilor certe, lichide și exigibile...

detalii
lichidare voluntara

Lichidare voluntară

Serviciile de lichidare voluntară/amiabilă sunt servicii aplicabile în afara procedurii insolvenţei, procedura de lichidare amiabilă fiind demarată la iniţiativa şi sub controlul...

detalii

Cariere

PROLEADER INSOLV IPURL este format dintr-o echipă tânără, dinamică, bine selectată, după criterii de competență și motivație. Pentru cei care doresc o dezvoltare profesională continuă oferim cadrul ideal pentru valorificarea potențialului fiecăruia dintre angajați și dezvoltarea capacităților de lucru în echipă.

Făcând parte din echipa noastră veți avea parte atât de provocări cât și de oportunități de specializare și de dezvoltare a unei cariere.

Pentru a aplica pentru unul dintre posturile disponibile, vă rugăm să transmiteţi CV-ul dumneavoastră însoţit de o scrisoare de intenţie la una din adresele de e-mail insolventasuceava@gmail.com, manager@insolventasuceava.ro.

Vă așteptăm în echipa noastră!

Posturi disponibile

1. Consilier juridic
Cerințe:
- studii superioare în domeniul juridic;
- cunoștințe solide în domeniul juridic;
- cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
- cunoștințe avansate de operare PC (Microsoft Office - word, excel, power point, Internet, E-mail);
- abilități de comunicare;
- inventivitate/creativitate, spontaneitate;
- abilități organizatorice;
- abilități de negociere și lucru în echipă;
- adaptabilitate/flexibilitate;
- orientare spre rezolvarea problemelor;
- rezistență la stres.

Responsabilități:
- administrarea din punct de vedere juridic a cazurilor de insolvență;
- gestionarea dosarelor de insolvență;
- întocmirea documentelor și a documentațiilor necesare în derularea procedurii;
- reprezentarea cazurilor în instanță;
- menținerea legăturii cu debitorii și creditorii;
- participarea la procesul de inventariere a bunurilor aparținând debitorilor și întocmirea documentelor aferente acestei activități.

2. Economist                                                                   
Cerințe:
- studii superioare în domeniul economic;
- cunoștințe solide în domeniul economic;
- stapânirea instrumentelor de control financiar: buget de venituri și cheltuieli, fluxuri de numerar, indicatori ai echilibrului patrimonial;
- cunoașterea legislației privind insolvența și activitatea practicienilor în insolvență;
cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
- cunoștințe avansate de operare PC (Microsoft Office - word, excel, power point, Internet, E-mail);
- abilități de comunicare;
- abilități organizatorice;
- capacitate de sinteza;
- abilități de lucru în echipă;
- adaptabilitate/flexibilitate;
- orientare spre rezolvarea problemelor.

Responsabilități:
- pregătește situațiile referitoare la debitori;
- întocmește facturi, chitanțe, ordine de plată și alte documente de evidență financiar-contabilă necesare în relația cu debitorii și cu U.N.P.I.R;
- analizează din punct de vedere financiar-contabil documentele de evidență financiar-contabilă ale debitoarelor participând activ la realizarea raportului asupra cauzelor și împrejurărilor care au dus la apariția stării de insolvență a debitorilor;
- îndeplinirea obligațiilor fiscale în privința debitorilor (depunerea declarațiilor fiscale, a situațiilor financiare anuale, situațiilor financiare de lichidare etc.);
- participarea activă la procesul de inventariere a bunurilor aparținând debitorilor;
- menținerea relației cu organele fiscale teritoriale pe raza cărora își au domiciliul fiscal debitorii, cu instituțiile financiar-bancare la care debitoarele au deschise conturi precum și cu Oficiul Registrul Comerțului de care aparțin debitorii.

3. Secretară
Cerințe:
- abilitati de comunicare, empatizare și relaționare interpersonală;
- abilități organizatorice;
- abilități de planificare și prioritizare;
- cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
- cunoștințe avansate de operare PC (Microsoft Office - word, power point, Internet, E-mail);
punctualitate.

Responsabilități:
- preluarea și distribuirea apelurilor telefonice și e-mailurilor;
- primirea, înregistrarea și distribuirea corespondenței;
- menținerea și dezvoltarea portofoliului de clienți și a bazei de date aferente;
- asigurarea serviciilor de protocol;
- clasarea și evidențierea dosarelor.

Momentan, aceste posturi sunt ocupate. Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, te rugăm ca, în eventualitatea apariției unui post disponibil, să urmărești secțiunea ”Notificări” unde vom posta un anunț în acest sens.

Ultima actualizare: 29.10.2013

ProEuroCont Expert - Servicii Contabilitate Suceava
» Consultanţă fiscală
» Servicii de contabilitate
» Audit & Expertiză
» Evaluări
» Infiinţări firme
» Resurse umane
» Recuperări creanţe
www.proeurocont.ro


Buzatu & Asociatii


Newsletter

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a primi direct pe e-mail ultimele notificări şi bunuri scoase la vânzare.

 

abonare


Notificări

20/09/2018, ora 10:00
ANUNT ANGAJARE JURISCONSULT
detalii
24/08/2018, ora 13:20
Publicatie vanzare bunuri imobile - SC Security Lavy Det SRL - L13
detalii
17/01/2018, ora 12:05
Anunt selectie prestatori servicii de prelucrare si depozitare arhivistica
detalii
04/01/2018, ora 12:05
Publicatie vanzare teren SC Everything SRL
detalii

toate notificările