Insolventa Suceava

Servicii de Prevenire a Stării de Insolvenţă

În cazul în care un operator economic se găsește în dificultate, fără a se afla însă în stare de insolvență, este indicat ca acesta să solicite serviciile de prevenire a stării de insolvență oferite de persoanele abilitate în acest sens...

Servicii de lichidare voluntară/amiabilă

Serviciile de lichidare voluntară/amiabilă sunt servicii aplicabile în afara procedurii insolvenţei, procedura de lichidare amiabilă fiind demarată la iniţiativa şi sub controlul asociaţilor/ acţionarilor/ membrilor persoanei juridice.

Servicii de administrare/ reorganizare/ lichidare judiciară în caz de insolvenţă

Serviciile de administrare judiciară se aplică în cazul în care operatorul economic se află în procedura de reorganizare judiciară sau în perioada de observație....

Servicii de administrare specială

Serviciile de administrare specială sunt necesare după deschiderea procedurii insolvenţei în vederea reprezentării intereselor persoanei juridice şi a acţionarilor/asociaţilor/membrilor acesteia prin participarea în locul acestora la procedură.

Servicii Contabile & Resurse Umane pentru Societăți în Insolvență

Oferim soluții personalizate în contabilitatea de gestiune și financiară, susținute de experți contabili cu peste 30 de ani de experiență.

Evaluări Bunuri mobile/ imobile pentru Societăți în Insolvență

vânzarea /cumpărarea de proprietăți imobiliare sau alte bunuri la prețuri corecte; •⁠ ⁠stabilirea valorii juste pentru impozitarea cladirilor proprii; •⁠ ⁠întocmirea facilă și corectă a raportărilor financiare; •⁠ ⁠realizarea tranzacțiilor economice (majorări de capital, fuziuni, divizări); •⁠ ⁠stabilirea valorii probabile de recuperare pentru clienții aflați în executare/insolvență.

Servicii

Servicii de Prevenire a Stării de Insolvenţă

În cazul în care un operator economic se găsește în dificultate, fără a se afla însă în stare de insolvență, este indicat ca acesta să solicite serviciile de prevenire a stării de insolvență oferite de persoanele abilitate în acest sens, cât mai din timp, chiar de la primele semne care indică posibilitatea apariției unei astfel de situații, respectiv din momentul în care se observă o dinamică descrescătoare a potențialului de viabilitate managerială și economică.

În acest fel, se poate obține salvgardarea întreprinderii aflate în dificultate în vederea continuării activității economice desfășurate de aceasta, a păstrării locurilor de muncă și a acoperirii creanțelor
asupra debitorului. Conform legii, practicianul în insolvență are la dispoziție următoarele mijloace:

  • Renegocierea creanțelor și a condițiilor acestora ca urmare a numirii noastre în calitate de mandatar ad-hoc de către președintele tribunalului, existând astfel posibilitatea să se obțină reeșalonari, reduceri de datorii, mențineri/denunțări de contracte, restructurări / reduceri de personal;

  • Încheierea unui concordat preventiv între operatorul economic debitor și creditori, prin care se stabilesc de comun acord măsuri de restructurare, modalități de finanțare și susținere a măsurilor de restructurare, modalitatea de acoperire a pasivului și procentul de acoperire al acestuia, termenul limită de acoperire a datoriilor, etc.

De asemenea, în cazul în care operatorul economic debitor este de acord, putem propune un program de reducere a costurilor (Cost Cutting Programme)adaptat nevoilor acestuia și întocmit în baza unei analize economico-financiare riguroase asupra activității economice derulate până în prezent, sprijinind totodată și implementarea acestuia.

În acest fel, se poate obține salvgardarea întreprinderii aflate în dificultate în vederea continuării activității economice desfășurate de aceasta, a păstrării locurilor de muncă și a acoperirii creanțelor
asupra debitorului. Conform legii, practicianul în insolvență are la dispoziție următoarele mijloace:

accounting-formulas-equations-for-accountants-female-accountant-working-with-calculator-and-laptop.jpg
meeting-of-financial-managers-e1670795991861.jpg

Servicii

Servicii de administrare, reorganizare judiciară în caz de insolvență

Insolvența este acea stare a patrimoniului debitorului care se caracterizează prin insuficiența fondurilor bănești disponibile pentru plata datoriilor certe, lichide și exigibile. Aceasta este considerată vădită în cazul neplății datoriei față de creditor după 90 de zile de la scadență și iminentă în cazul în care se dovedește că debitorul nu va putea plăti la scadență datoriile exigibile angajate, cu fondurile bănești disponibile la data scadenței.

Serviciile de administrare judiciară se aplică în cazul în care operatorul economic se află în procedura de reorganizare judiciară sau în perioada de observație

Perioada de observație este perioada cuprinsă între data deschiderii procedurii şi data confirmării planului de reorganizare sau, după caz, cea a întrării în faliment, perioadă în care vă putem oferi, în funcţie de natura situaţiei, şi servicii de supraveghere financiară.

Administrarea judiciara este o atributie ce apartine exclusiv practicianului in insolventa, practician ce trebuie sa aiba competente si cunostinte juridice, de management, de evaluare si experienta in multe domenii de activitate avand in vedere complexitatea activitatilor pe care le gestioneaza.

Gestionarea procedurilor de insolventa a insemnat o misiune dificila si complexa din care am castigat experienta necesara obtinerii unor rezultate foarte bune atat in beneficiul creditorilor, cat si al debitorilor. Printre avantajele deschiderii proceduri de insolventa se numara:

•⁠ ⁠suspendarea tuturor activitatilor judiciare si extrajudiciare pentru realizarea creantelor indreptate impotriva debitorului si a bunurilor acestuia,
•⁠ ⁠faptul ca de la data deschiderii procedurii insolventei nu se mai calculeaza dobanzi, majorari si penalitati la creantele existente (cu cateva exceptii expres prevazute de lege),
•⁠ ⁠posibilitatea reesalonarii platii creantelor catre creditori, etc.

Perioada cuprinsă între data deschiderii procedurii şi data confirmării planului de reorganizare sau, după caz, a intrării în faliment, reprezinta perioada de observatie.

In perioada de observatie se stabilesc cauzele are au condus la starea de insolventa si cine este raspunzator pentru aceasta, daca sunt sanse de reorganizare precum si care este activul si pasivul debitorului.

Societatea noastra colaboreaza atat cu debitorii, cat si cu creditorii pentru a realiza obiectivul principal al procedurii insolventei, respectiv relansarea activitatii si achitarea datoriilor societatii.

Reorganizare judiciara

Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa prevede procedura reorganizarii judiciare, ca masura de redresare a activitatii economice a unei societati aflate in insolventa sau intr-o stare iminenta de insolventa.

Reorganizarea judiciara este procedura care se aplica debitorului, persoana juridica, in vederea achitarii datoriilor acestuia, conform programului de plata a creantelor.

Pentru a beneficia de procedura de reorganizare judiciara trebuie propus un plan de reorganizare, fie de catre debitor, fie de administratorul judiciar sau de creditori.

Etape:

•⁠ ⁠Propunerea unui plan de reorganizare
•⁠ ⁠Elaborarea planului de reorganizare
•⁠ ⁠Votarea planului de reorganizare de catre creditori
•⁠ ⁠Confirmarea planului de reorganizare de catre judecatorul-sindic
•⁠ ⁠Reușita planului de reorganizare/Eșecul planului de reorganizare
•⁠ ⁠Supravegherea implementarii masurilor propuse in planul de reorganizare.

Pentru ca planul de reorganizare votat de creditori sa-si atinga obiectivele stabilite in continutul sau, acesta trebuie pus in aplicare in conditii stricte si corecte, fara a influenta negativ niciun participant la procedura insolventei. Menirea noastra este de a asigura impartialitatea necesara si de a preintampina derapajele in desfasurarea activitatii societatii debitoare.

Procedura de reorganizare judiciară se aplică persoanei juridice debitoare, în vederea achitării datoriilor acestuia, conform unui program de plată a creanțelor. Aceasta presupune întocmirea, aprobarea, implementarea și respectarea unui plan de reorganizare, care poate să prevadă, împreună sau separat:

  • Restructurarea operațională și/sau financiară a debitorului;

  • Restructurarea corporativă prin modificarea structurii de capital social;

  • Restrângerea activității prin lichidarea unor bunuri din averea debitorului.

Procedura de reorganizare a societatii se inchide in momentul in care s-au indeplinit toate obligatiile de plata asumate prin planul de reorganizare.

Examinarea situației economice a debitorului și a documentelor depuse și întocmirea şi prezentarea judecătorului sindic a unui raport prin care propunem fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observație în cadrul procedurii generale;

Examinarea activității debitorului și întocmirea şi prezentarea judecătorului sindic a unui raport amănunțit asupra:
      – cauzelor si împrejurărilor care au dus la apariția stării de insolvență, cu menționarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă;
      – existenței premiselor angajării răspunderii acestora;
      – posibilității reale de reorganizare efectivă a activității debitorului;
      – motivelor care nu permit reorganizarea.

Întocmirea actelor care trebuie să însoţească cererea debitorului privind deschiderea procedurii insolvenţei, în cazul în care debitorul nu si-a îndeplinit obligatia respectivă înăuntrul termenelor legale, precum şi verificarea, corectarea şi completarea informaţiilor cuprinse în actele respective, când acestea au fost prezentate de debitor;

Elaborarea planului de reorganizare a activităţii debitorului;

Supravegherea operaţiunilor de gestionare a patrimoniului debitorului;

Conducerea integrală sau în parte, a activităţii debitorului;

Convocarea, prezidarea şi asigurarea secretariatului şedintelor adunării creditorilor sau ale acţionarilor, asociaţilor ori membrilor debitorului persoană juridică;

Introducerea de acţiuni pentru anularea actelor frauduloase, a transferurilor cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni comerciale încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a constituirii unor garanţii acordate de acesta, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor;

Sesizarea judecătorului-sindic în cazul în care constatăm că nu există bunuri în averea debitorului ori că acestea sunt insuficiente pentru a acoperi cheltuielile administrative;
menţinerea sau denunţarea unor contracte încheiate de debitor;

Verificarea creanţelor şi, atunci când este cazul, formularea de obiecţiuni la acestea, precum şi întocmirea tabelelor creanţelor;

Încasarea creanţelor; urmărirea încasării creanţelor referitoare la bunurile din averea debitorului sau la sumele de bani transferate de către debitor înainte de deschiderea procedurii;

Formularea şi susţinerea acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitorului;
încheierea de tranzactii, descarcărea de datorii, descărcarea fidejusorilor, renunţarea la garanţii reale;

Sesizarea judecătorului-sindic în legătură cu orice problemă care ar cere o soluţionare de către acesta;

Inventarierea bunurilor debitorului;

Dispunerea evaluării bunurilor debitorului și publicarea în Buletinul procedurilor de insolvență a unui anunț cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare.

Servicii

Servicii de Întocmire Planuri de Reorganizare

•⁠ ⁠Intocmirea planului de reorganizare in cazul in care nu indeplinim mandatul de administrator judiciar

Planurile de reorganizare reprezinta planuri de afaceri adaptate noilor conjuncturi economice si juridice in care se afla societatea si care trebuie sa respecte anumite conditii de forma si fond pentru a putea fi votate de catre creditori, confirmate de catre judecatorul sindic si implementate cu succes de catre societatea debitoare.

Prin planul de reorganizare se încearcă:

•⁠ ⁠salvarea debitorului de la faliment printr-una sau mai multe dintre modalităţile prevăzute de lege aplicate separat sau împreună:

  • Restructurarea operaţională şi/sau financiară a debitorului;

  • Restructurarea corporativă prin modificarea structurii de capital social;

  • Restrângerea activităţii prin lichidarea unor bunuri din averea debitorului.

•⁠ ⁠plata creanțelor potrivit programului de plată a creanțelor ;

Echipa noastra are o bogata experienta in domeniu, fapt ce ii permite intocmirea unor planuri de reorganizare care sa convinga partile implicate in procedura, de oportunitatea si fezabilitatea acestuia.

accounting-formulas-equations-for-accountants-female-accountant-working-with-calculator-and-laptop.jpg

Servicii

Servicii de administrare, reorganizare judiciară în caz de insolvență

Insolvența este acea stare a patrimoniului debitorului care se caracterizează prin insuficiența fondurilor bănești disponibile pentru plata datoriilor certe, lichide și exigibile. Aceasta este considerată vădită în cazul neplății datoriei față de creditor după 90 de zile de la scadență și iminentă în cazul în care se dovedește că debitorul nu va putea plăti la scadență datoriile exigibile angajate, cu fondurile bănești disponibile la data scadenței.

Serviciile de administrare judiciară se aplică în cazul în care operatorul economic se află în procedura de reorganizare judiciară sau în perioada de observație.

Procedura de reorganizare judiciară
se aplică persoanei juridice debitoare, în vederea achitării datoriilor acestuia, conform unui program de plată a creanțelor. Aceasta presupune întocmirea, aprobarea, implementarea și respectarea unui plan de reorganizare, care poate să prevadă, împreună sau separat:

  • Restructurarea operațională și/sau financiară a debitorului;

  • Restructurarea corporativă prin modificarea structurii de capital social;

  • Restrângerea activității prin lichidarea unor bunuri din averea debitorului.

Perioada de observație este perioada cuprinsă între data deschiderii procedurii şi data confirmării planului de reorganizare sau, după caz, cea a întrării în faliment, perioadă în care vă putem oferi, în funcţie de natura situaţiei, şi servicii de supraveghere financiară.

Examinarea situației economice a debitorului și a documentelor depuse și întocmirea şi prezentarea judecătorului sindic a unui raport prin care propunem fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observație în cadrul procedurii generale;

Examinarea activității debitorului și întocmirea şi prezentarea judecătorului sindic a unui raport amănunțit asupra:
      – cauzelor si împrejurărilor care au dus la apariția stării de insolvență, cu menționarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă;
      – existenței premiselor angajării răspunderii acestora;
      – posibilității reale de reorganizare efectivă a activității debitorului;
      – motivelor care nu permit reorganizarea.

Întocmirea actelor care trebuie să însoţească cererea debitorului privind deschiderea procedurii insolvenţei, în cazul în care debitorul nu si-a îndeplinit obligatia respectivă înăuntrul termenelor legale, precum şi verificarea, corectarea şi completarea informaţiilor cuprinse în actele respective, când acestea au fost prezentate de debitor;

Elaborarea planului de reorganizare a activităţii debitorului;

Supravegherea operaţiunilor de gestionare a patrimoniului debitorului;

Conducerea integrală sau în parte, a activităţii debitorului;

Convocarea, prezidarea şi asigurarea secretariatului şedintelor adunării creditorilor sau ale acţionarilor, asociaţilor ori membrilor debitorului persoană juridică;

Introducerea de acţiuni pentru anularea actelor frauduloase, a transferurilor cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni comerciale încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a constituirii unor garanţii acordate de acesta, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor;

Sesizarea judecătorului-sindic în cazul în care constatăm că nu există bunuri în averea debitorului ori că acestea sunt insuficiente pentru a acoperi cheltuielile administrative;
menţinerea sau denunţarea unor contracte încheiate de debitor;

Verificarea creanţelor şi, atunci când este cazul, formularea de obiecţiuni la acestea, precum şi întocmirea tabelelor creanţelor;

Încasarea creanţelor; urmărirea încasării creanţelor referitoare la bunurile din averea debitorului sau la sumele de bani transferate de către debitor înainte de deschiderea procedurii;

Formularea şi susţinerea acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitorului;
încheierea de tranzactii, descarcărea de datorii, descărcarea fidejusorilor, renunţarea la garanţii reale;

Sesizarea judecătorului-sindic în legătură cu orice problemă care ar cere o soluţionare de către acesta;

Inventarierea bunurilor debitorului;

Dispunerea evaluării bunurilor debitorului și publicarea în Buletinul procedurilor de insolvență a unui anunț cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare.

meeting-of-financial-managers-e1670795991861.jpg

Servicii

Servicii de administrare/ lichidare judiciară în caz de faliment

Serviciile de lichidare judiciară se aplică în cazul în care operatorul economic se află în procedura falimentului.

Conform legii, procedura falimentului este procedura de insolvenţă concursuală, colectivă şi egalitară, care se aplică debitorului în vederea lichidării averii acestuia pentru acoperirea pasivului, fiind urmată de radierea debitorului din registrul în care este înmatriculat.

În exercitarea calităţii de lichidator judiciar avem următoarele atribuţii:

Examinarea activității debitorului asupra căruia se inițiază procedura simplificată în raport cu situația de fapt şi întocmirea şi prezentarea judecătorului sindic a unui raport amănunțit asupra:
      – cauzelor si împrejurărilor care au dus la apariția stării de insolvență, cu menționarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă;
      – existenței premiselor angajării răspunderii acestora.

Conducerea activităţii debitorului;

Introducerea de acţiuni pentru anularea actelor frauduloase, a transferurilor cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni comerciale încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a constituirii unor garanţii acordate de acesta, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor;

Aplicarea sigiliilor, inventarierea bunurilor şi luarea măsurilor corespunzatoare pentru conservarea lor;

Denunţarea unor contracte încheiate de debitor;

Verificarea creanţelor şi, atunci când este cazul, formularea de obiecţiuni la acestea, precum şi întocmirea tabelelor creanţelor;

Urmărirea încasării creanţelor din averea debitorului, rezultate din transferul de bunuri sau de sume de bani efectuat de acesta înaintea deschiderii procedurii, încasarea creanţelor; formularea şi susţinerea acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitorului;

Primirea plăţilor pe seama debitorului şi consemnarea lor în contul averii debitorului;
vânzarea bunurilor din averea debitorului, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;

Încheierea de tranzacţii, descărcarea de datorii, descărcarea fidejusorilor, renunţarea la garanţii reale sub condiţia confirmării de către judecătorul-sindic;

Sesizarea judecătorului-sindic cu orice problemă care ar cere o soluţionare de către acesta;
orice alte atribuţii stabilite prin încheiere de către judecatorul-sindic.

In procesul de faliment ne asiguram ca activele sunt valorificate la preturi maxime, prin intocmirea unor rapoarte de evaluare corecte si de calitate si organizarea tuturor demersurilor necesare vanzarii bunurilor, pentru acoperirea pasivului si astfel satisfacerea creditorilor, in conditiile legii.

Etapele procesului de faliment sunt:

•⁠ ⁠Inventarierea si evaluarea patrimoniului;
•⁠ ⁠Valorificarea activelor si recuperarea creantelor debitorului;
•⁠ ⁠Distribuirea sumelor si radierea societatii debitoare din Registrul Comertului.

Principii ce guverneaza activitatea lichidatorului judiciar in procedura falimentului:

•⁠ ⁠Principiul procedurii concursuale.

Toti creditorii se bucura de un tratament egal din partea lichidatorului judiciar, acesta avand o pozitie echidistanta si echilibrata fata de creditori si in raporturile dintre acestia si reprezentantii actionarilor;

•⁠ ⁠Principiul respectarii stricte a normelor procedurale in cadrul activitatilor desfasurate in afara instantei.

Acest principiu se reflecta in realizarea atributiilor lichidatorului judiciar legate de notificari, inventarierea si evaluarea bunurilor si valorificarea acestora;

•⁠ ⁠Principiul maximizarii valorii averii debitorului.

Lichidatorul judiciar va face toate demersurile necesare pentru anularea sau desfiintarea actelor juridice care au provocat si continua sa provoace pierderi debitorului, pe de o parte, si va desfasura, cu fermitate, toate actiunile legale ce ii stau la indemana in vederea recuperarii sumelor datorate de debitorii debitorului;

•⁠ ⁠Principiul celeritatii.

Lichidatorul judiciar va face eforturi sustinute pentru parcurgerea rapida a tuturor etapelor procesuale in vederea valorificarii cit mai rapide a bunurilor si distribuirii sumelor obtinute catre creditori.

WhatsApp-Image-2024-01-25-at-20.12.05
work-with-financial-documents-concentrated-clever-successful-caucasian-company-boss-financial.jpg

Servicii

Servicii de lichidare voluntară/amiabilă

Serviciile de lichidare voluntară/amiabilă sunt servicii aplicabile în afara procedurii insolvenţei, procedura de lichidare amiabilă fiind demarată la iniţiativa şi sub controlul asociaţilor/acţionarilor/membrilor persoanei juridice.

În conformitate cu prevederile legale în vigoare, în societăţile în nume colectiv, în comandită simplă şi în cele cu răspundere limitată, asociaţii pot hotărî, o dată cu dizolvarea, cu cvorumul şi majoritatea prevăzute pentru modificarea actului constitutiv, şi modul de lichidare a societăţii, atunci când sunt de acord cu privire la repartizarea şi lichidarea patrimoniului societăţii şi când asigură stingerea pasivului sau regularizarea lui în acord cu creditorii. De asemenea, prin votul unanim al asociaţilor se poate hotărî şi asupra modului în care activele rămase după plata creditorilor vor fi împărţite între asociaţi. În lipsa acordului unanim privind împărţirea bunurilor, va fi urmată procedura lichidării.

În calitate de persoană desemnată să solicite lichidarea voluntară a unui operator economic, atribuţiile noastre constau în oferirea de consultanţă privitoare la procedura ce urmează să se desfăşoare solicitanţilor şi depunerea documentaţiilor solicitate prin lege în acest sens în cele două etape de parcurs şi anume:
  • Etapa de dizolvare şi lichidare;

  • Etapa radierii;

Servicii

Servicii de lichidare voluntară/amiabilă

Serviciile de lichidare voluntară/amiabilă sunt servicii aplicabile în afara procedurii insolvenţei, procedura de lichidare amiabilă fiind demarată la iniţiativa şi sub controlul asociaţilor/acţionarilor/membrilor persoanei juridice.

În conformitate cu prevederile legale în vigoare, în societăţile în nume colectiv, în comandită simplă şi în cele cu răspundere limitată, asociaţii pot hotărî, o dată cu dizolvarea, cu cvorumul şi majoritatea prevăzute pentru modificarea actului constitutiv, şi modul de lichidare a societăţii, atunci când sunt de acord cu privire la repartizarea şi lichidarea patrimoniului societăţii şi când asigură stingerea pasivului sau regularizarea lui în acord cu creditorii. De asemenea, prin votul unanim al asociaţilor se poate hotărî şi asupra modului în care activele rămase după plata creditorilor vor fi împărţite între asociaţi. În lipsa acordului unanim privind împărţirea bunurilor, va fi urmată procedura lichidării.

În calitate de persoană desemnată să solicite lichidarea voluntară a unui operator economic, atribuţiile noastre constau în oferirea de consultanţă privitoare la procedura ce urmează să se desfăşoare solicitanţilor şi depunerea documentaţiilor solicitate prin lege în acest sens în cele două etape de parcurs şi anume:
  • Etapa de dizolvare şi lichidare;

  • Etapa radierii;

work-with-financial-documents-concentrated-clever-successful-caucasian-company-boss-financial-e1670796171421.jpg

Servicii

Servicii de administrare specială

Serviciile de administrare specială sunt necesare după deschiderea procedurii insolvenţei în vederea reprezentării intereselor persoanei juridice şi a acţionarilor/asociaţilor/membrilor acesteia prin participarea în locul acestora la procedură.

În calitate de administratori speciali, ne asumăm următoarele atribuţii, în conformitate cu prevederile legale în vigoare:

Exprimarea intenţiei debitorului de a intra în procedura simplificată sau de reorganizare conform unui plan;

Participarea, în calitate de reprezentant al debitorului, la judecarea acţiunilor deschise pentru anularea actelor frauduloase, a transferurilor cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni comerciale încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a constituirii unor garanţii acordate de acesta, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor;

Formularea de contestatii în cadrul procedurii insolvenţei;

Propunerea unui plan de reorganizare;

Administrarea activităţii debitorului, sub supravegherea administratorului judiciar, după confirmarea planului;

Participarea la inventar după intrarea în faliment, primirea raportului final şi a bilanţului de închidere şi participarea la şedinta convocată pentru soluţionarea obiecţiunilor şi aprobarea raportului;

Primirea notificării închiderii procedurii.

IMG_1645-scaled