PUBLICAȚIE DE VÂNZARE
Subscrisa, Proleader Insolv I.P.U.R.L. cu sediul situat în comuna Șcheia, sat Sfântu Ilie, str. Teilor, nr.2, județul Suceava, tel. 0230 22 11 77, fax 0230 56 33 70, e-mail office@insolventasuceava.ro, identificată prin CIF 32539586, înregistrată în Registrul Formelor de Organizare al UNPIR sub nr. RFOII-0715, membru UNPIR în baza atestatului nr. 2A0715, reprezentată legal prin practician în insolvenţă ec. jur. Şerban Mihaiela-Gabriela, în calitate de lichidator judiciar al S.C. Lacto – Zaharia S.R.L. – societate aflată în faliment, in bankruptcy, en faillite, cu sediul social situat în comuna Frumosu, sat Deia, nr. 761, județul Suceava, identificată prin CUI 6526480, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Suceava sub nr. J33/1909/1994, numită prin Sentința Civilă nr. 834/14.05.2013, pronunțată de Tribunalul Suceava – Secția Civilă în dosarul nr. 15208/86/2011*, anunță, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006 și ale Noului Cod de procedură civilă, scoaterea la vânzare prin licitație publică cu strigare a următorului bun imobil, proprietatea debitoarei după cum urmează:
1. construcție P+1E, situată în comuna Frumosu, satul Deia, nr. 761, județul Suceava, amplasată pe o suprafață de 973 mp teren construit concesionat de la UAT Frumosu, înscrisă în cartea funciară nr. 30519 a Comunei Frumosu, sub numărul cadastral 382-C1, an PIF 2004, având ca destinație secție pentru industrializarea laptelui.
Prețul de pornire al licitației este suma de 190.950 lei fără TVA, echivalentul a 38.700 euro fiind scutit de plata taxei pe valoarea adăugată în baza prevederilor articolului 141, alin. (2), lit. f) din Legea numărul 571/2003 privind Codul Fiscal., sumă totală rezultată din Raportul de evaluare nr.188/07.09.2021 întocmit de expertul evaluator autorizat ANEVAR, S.C. GMT Evaluări și Consultanță SRL, diminuată cu 25% cu un pas de licitare de 5% crescător aplicat la ultimul preț oferit de participanții la licitație
Licitația publică cu strigare va avea loc la sediul lichidatorului judiciar Proleader Insolv I.P.U.R.L. din com. Șcheia, sat Sfântu Ilie, str. Teilor, nr. 2, camera 7, jud. Suceava, la data de 02.02.2024, la ora 12:00, în caz de neadjudecare a bunurilor, licitația urmând a se relua la aceeași oră în datele de 09.02.2024, 16.02.2024, 23.02.2024 și 01.03.2024.
Pentru participarea la licitația publică cu strigare, solicitantul, va achita o garanțiede participare de minim 10% din prețul de pornire al licitației prevăzut în publicația de vânzare și va depune cu cel puțin 24 (douăzeci și patru) de ore înainte de data și ora termenului licitației prevăzut în publicația de vânzare, o cerere scrisă la sediul lichidatorului judiciar Proleader Insolv I.P.U.R.L., situat în comuna Șcheia, sat Sfântu Ilie, str. Teilor, nr. 2, camera 7, județul Suceava, sau o va transmite prin poștă cu scrisoare recomandată de primire (sau prin curierat rapid), sau prin e-mail la adresa electronică office@insolventasuceava.ro – prin scanare – din care să rezulte explicit intenția de a participa la licitația publică cu strigare de la termenul, data și ora menționate în publicația de vânzare emisă de lichidatorul judiciar Proleader Insolv IPURL pentru termenul respectiv de licitație publică cu strigare.
Cererea scrisă pentru participarea la ședința de licitație publică cu strigare trebuie să fie însoțită în mod obligatoriu de următoarele documente:
– Pentru persoane juridice:
– Documentele de înființare a persoanei juridice (Certificatul de înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului respectiv, Certificatul de înregistrare fiscală la ANAF, Certificatul de înregistrare în scopul de TVA – dacă este cazul, Actul constitutiv al persoanei juridice din care să rezulte persoana care are calitatea de administrator, sau alt act emis legal de persoana juridică din care să rezulte persoana care este administratorul persoanei juridice);
– Împuternicirea autentificată sau cu legalizare de semnătură prin care administratorul sau reprezentantul legal al persoanei juridice, împuternicește o altă persoană pentru a participa la licitația publică cu strigare în numele și pentru persoana juridică respectivă;
– Buletin/carte de identitate a administratorului persoanei juridice sau a reprezentantului legal al acestuia sau a persoanei împuternicite legal;
– Dovada în original emisă de către o bancă din care rezultă că a fost achitată garanția de minim 10% din prețul de pornire al licitației publicepentru participarea la licitația publică cu strigare de la termenul prevăzut în publicația de vânzare respectivă. Plata garanției de participare la licitație de minim 10% se va face în contul bancar de lichidare nr. RO04BUCU1702235338745RON deschis la Alpha Bank România S.A. – Sucursala Suceava pe numele debitoarei S.C. Lacto-Zaharia S.R.L. de către lichidatorul judiciar Proleader Insolv I.P.U.R.L..
Garanția de participare la licitație se va achita de către titularul cererii de participare cu cel puțin 24 (douăzeci și patru) de ore înainte de data termenului și a orei la care se va ține licitația publică cu strigare pentru care s-a formulat cererea de participare.
Persoanele care au formulat cerere pentru participarea la licitația publică cu strigare la termenul de licitație prevăzut în publicația de vânzare respectivă și care au achitat garanția de participare de 10% din prețul de pornire al licitației și fiind prezenți la licitație, nu vor licita, sau cei care nu se vor mai prezenta la locul, data și ora la care se va ține licitația, vor pierde garanția de 10% depusă pentru participarea la licitație și nu vor mai putea formula pretenții pentru restituirea acesteia.
– Pentru persoane fizice:
– Buletin/carte de identitate a persoanei fizice care formulează cererea de participare la licitația publică cu strigare;
– Împuternicirea autentificată sau cu legalizare de semnătură prin care persoana fizică care a formulat cererea de participare la licitația publică cu strigare, împuternicește o altă persoană pentru a participa în numele și pentru persoana fizică la licitația publică respectivă;
– Dovada în original emisă de către o bancă din care rezultă că a fost achitată garanția de minim 10% din prețul de pornire al licitației publicepentru participarea la licitația publică cu strigare de la termenul prevăzut în publicația de vânzare respectivă. Plata garanției de participare la licitație de minim 10% se va face în ontul bancar de lichidare nr. RO04BUCU1702235338745RON deschis la Alpha Bank România S.A. – Sucursala Suceava deschis pe numele debitoarei S.C. Lacto-Zaharia S.R.L. de către lichidatorul judiciar Proleader Insolv I.P.U.R.L..
Garanția de participare la licitație se va achita de către titularul cererii de participare cu cel puțin 24 (douăzeci și patru) de ore înainte de data termenului și a orei la care se va ține licitația publică cu strigare pentru care s-a formulat cererea de participare.
Persoanele care au formulat cerere pentru participarea la licitația publică cu strigare la termenul de licitație prevăzut în publicația de vânzare respectivă și care au achitat garanția de participare de 10% din prețul de pornire al licitației și fiind prezenți la licitație, nu vor licita, sau cei care nu se vor mai prezenta la locul, data și ora la care se va ține licitația, vor pierde garanția de 10% depusă pentru participarea la licitație și nu vor mai putea formula pretenții pentru restituirea acesteia.
Modul de desfășurare a licitației publice cu strigare:
Licitația publică cu strigare se va desfășura la locul, termenele și ora prevăzute în publicația de vânzare respectivă, prin strigări succesive de 3 (trei) ori a prețului de pornire respectiv, cât și pentru fiecare pas de licitare, după care lichidatorul judiciar va striga cine oferă mai mult peste prețul oferit.
Creșterea prețului oferit de participanți se va face prin „pași de licitare” în cuantum de 5% din ultimul preț oferit. Dacă la a treia strigare a ultimului preț oferit nu se oferă o sumă mai mare, lichidatorul judiciar va adjudeca bunul/bunurile în favoarea participantului respectiv care a oferit ultima sumă.
Adjudecarea se va putea face și în situația în care a fost un singur participant la licitația publică cu strigare.
„Garanția de participare” depusă de către persoanele care au adjudecat bunul/bunurile care fac obiectul licitației publice cu strigare, va fi considerată avans la plata contravalorii prețului bunului/bunurilor adjudecate la respectivul termen de licitație publică cu strigare.
După anunțarea verbală de către lichidatorul judiciar a câștigătorului licitației publice, se va întocmi un proces verbal de licitație, care va fi semnat de către lichidatorul judiciar, adjudecatarul bunului/bunurilor care au făcut obiectul licitației publice cu strigare, precum și de către ceilalți participanți la licitația de la acel termen.
Procesul verbal de adjudecare, în conf. cu art. 852 din Noul Cod de procedura civila, se va întocmi de către lichidatorul judiciar în termenul legal de 30 de zile de la primirea dovezii în original de achitare a diferenței de preț de către adjudecatar cât și a confirmării prin extrasul de cont bancar că suma respectivă a intrat în contul bancar de lichidare nr. RO04BUCU1702235338745RON deschis la Alpha Bank România S.A. – Sucursala Suceava al debitorului.
În termen de cel mult 30 zile de la data întocmirii procesului verbal de adjudecare, se va încheia Contractul de vânzare cumpărare în formă autentică, care va fi perfectat de către un notar public conform art. 120, alin.2 din Legea nr. 85/2006. Cheltuielile ocazionate de încheierea contractului de vânzare cumpărare autentic a bunului imobil care a făcut obiectul licitației (taxe notariale, taxe întabulare și alte) vor fi suportate în exclusivitate de către adjudecatar, înafara prețului de vânzare adjudecat.
„Garanția de participare” depusă de către persoanele care au participat la licitația publică cu strigare și care nu au adjudecat bunul/bunurile care face obiectul licitației, se va restitui acestora în termen de 5 (cinci) zile de la data ținerii licitației publice cu strigare, cu excepția comisioanelor bancare.
Dacă adjudecatarul nu achită prețul adjudecat al bunului/bunurilor care au făcut obiectul licitației respective la termenul stabilit prin procesul verbal de licitație, va pierde garanția de participare la licitație și se va organiza o nouă licitație cu strigare la un alt termen stabilit de lichidatorul judiciar, adjudecatarul fiind obligat la plata sumei reprezentând diferența de preț între prețul adjudecat și neachitat de către adjudecatar și noul preț obținut prin vânzarea bunului respectiv la noua licitație, acesta fiind obligat și la plata tuturor cheltuielilor generate de organizarea noii licitații, conform art. 770, alin. (3) din Noul Cod de Procedură Civilă.
Până la predarea dovezii de achitare a prețului integral și a întocmirii actului de adjudecare, adjudecatarul nu va putea exercita atributele de posesie și folosință asupra bunului/bunurilot și nu va putea efectua nici un act de dispoziție materială sau juridică (ex: vânzare, închiriere, etc.).
Alte informații:
Orice persoană care pretinde vreun drept asupra bunului/bunurilor imobile care fac obiectul licitației publice cu strigare, este obligată să informeze în scris și motivat lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzarea bunului conform publicațiilor de vânzare, dată după care nu vor mai putea formula pretenții cu privire la bunul care a făcut obiectul vânzării la licitație publică cu strigare.
Detalii suplimentare referitoare la bunul/bunurile imobile supuse vânzării prin licitație publică cu strigare, vor putea fi obținute de la sediul lichidatorului judiciar Proleader Insolv I.P.U.R.L. prin vizionarea documentațiilor respective, anunțarea prezentării la sediul lichidatorului va fi comunicată prin e-mail la adresa electronică office@insolventasuceava.ro sau prin telefon la nr. 0230/22.11.77 și nr. 0748/28.22.90
Data: 23.01.2024 | Lichidator judiciar,PROLEADER INSOLV I.P.U.R.L.Practician în insolvență,Ec. jur. Şerban Mihaiela-Gabriela |